Aside

Patriotism

Termenul de “patriot” e privit destul de urât în țara noastră și chiar nu-nțeleg de ce. Avem o țară atât de frumoasă. (părerea mea)
Da, poate nu putem compara România cu o țară mai presus de ea, dar totuși e o țară frumoasă. Lăsând la o parte toată treaba cu banii și restul problemelor. Mă refer strict la aspect, nu poți spune că e urâtă. (Asta se subînțelege, nu mă refer la orice colțișor care nu-ți prea gâdilă simțul vizual. Oricum toate țările au locuri frumoase și mai puțin frumoase.)  Ziceam așa..în mare.
Mă uit în jur și văd atât de multe locuri drăguțe, unde ai putea să stai toată ziua, în liniște și pace..dar toți suntem mult prea ocupați să spunem că trăim într-o țară de rahat. Lumea nu mai știe să aprecieze nimic. Pur și simplu trăiește și atât, nu mai știe să râdă, să zâmbească, să fie drăguți, să se respecte etc.
Îmi place atât de mult când văd verdeața, iubesc natura. Dar nu mulți știu s-o prețuiască..
Mie una-mi place Botoșaniul, chiar nu văd de ce atâtea persoane spun că e printre cele mai urâte orașe, ca-i ca la țară sau multe alte chestii. Dacă aici e ca la țară, înseamnă că în alte localități e rai.
Nu sunt patrioată, pentru că nu prea am cu ce-mi ajuta țara, doar că pur și simplu îmi place și sunt mândră că m-am născut în România!
Da, probabil nu vă prea interesează sau nu aveți aceeași părere, dar am vrut să spun asta.
8 thoughts on “Patriotism

  1. Andreea, mă bucur că gândești astfel. Unii oameni au un mod de gândire atât de bolnav încât își caută continuu scuze pentru prostia lor și unul dintre ele este țara – „Vai m-am năsut în România și nu știu ce. Dacă mă nășteam în New York acuma eram buricul pământului”

    Sau alta care am auzit-o chiar ieri „Vai, în Botoșani sunt numai oameni proști” Păi asta pentru că tu ești prost și ești înconjurat de oameni proști și generalizezi ca prostu’

    În fine, apreciez modul tău de gândire și faptul că-ți împărtășești părerile cu noi. Keep up

    • Mulţumesc mult pentru apreciere.
      Am auzit şi eu foarte multe chestii de genul “Trăim în România, normal că nu putem face nimic.” Dar eu ştiu că poţi reuşi orice, indiferent de ţara în care trăieşti.
      Urăsc generalizarile, ştim prea bine că nu toţi sunt proşti sau mai ştiu eu cum. Ai spus foarte bine că dacă eşti înconjurat de oameni proşti, e normal să spui că toţi sunt aşa.

  2. Ohh, frumos patriotism. Si eu iubesc Romania pentru ca are o bogatie pe care putini o pot vedea. Avem peisaje superbe, traditie magica, oameni talentati care au succes peste granite si sunt mai apreciati decat aici la noi, avem DACIA o masina foarte bine vanduta in strainatate si nu in ultimul rand, avem femei frumoase! 😀

    • Mă bucur să văd ca încă mai sunt oameni care apreciază România.
      Să nu uiţi niciodată de unde ai plecat. Sper ca opinia ta să rămână aceeaşi pentru toată viaţa. 😀

Leave a Reply

