Vreau, vreau, vreau

       Of, nu am mai scris de ceva vreme, să-mi fie rușine. Încă încerc să mă obișnuiesc cu ideea că am blog și că ar trebui să postez destul de des. Daaar, cum nu am prea avut săptămâna asta treabă la calculator, am stat doar pe telefon și n-am mai apucat să intru. 
     Oricum, când văd că mai primesc comentarii, mă simt atât de bine, e așa drăguț din partea voastră că îmi citiți și comentați articolele. (chiar dacă nu am prea multe) Chiar mă bine dispuneți.
    De abia aștept să vină varaaaa. Dar cine nu așteaptă? Și nu e pentru căldură, îmi place și vremea de acum. Dar vreau să știu că nu am toată ziua ocupată cu școală. Vreau să fac eu ceva din propria inițiativă, ceva care m-ar putea ajuta pe viitor, vreau să mă implic în tot felul de chestii etc.
   Așa, când am școală..dimineața mă trezesc la cât apuc, îmi scriu/ învăț, apoi am ore de la 13 la 20 sau de la 14 la 20 și apoi ce fac? Mă duc acasă și dacă am chef mai scriu ceva, uau. Am toată ziua ocupată.
   E așa bine când știi că poți face ce vrei.. Și am în plan ca în această vară să mă obișnuiesc să mă trezesc pe la 6 dimineața, să citesc și să am toată ziua la dispoziție, să mă plimb prin tot Botoșaniul sau chiar în afara orașului și să fac tot ce mă taie capul. 
   Apreciez atât de mult persoanele care-și fac timp și citesc câte o carte la o săptămână sau mai mult, de asta aș vrea și eu să ajung la performanța asta. 
   Dar bine înțeles, că vreau, vreau și iar vreau. De abia aștept să văd cât mă țin de cuvânt.
   
4 thoughts on “Vreau, vreau, vreau

  1. A citi o carte pe săptămână nu ține de performanță. Pe lângă timpul depus, e modul în care te pierzi în vastul univers al cărții ce îți este învăluită în fața ochilor. Ideea este că odată pierdut în acea lume, vei uita de timp. Îl vei trata așa cum este de fapt: relativ.

    • Poate nu ţine de performanţă, dar câteodată timpul e cam important şi nu poţi călători într-o altă ‘viaţă’ atâta timp cât tu trebuie să faci altceva în acel timp.
      Am spus “a călători într-o altă viaţă” pentru ca, ştii cum se spune. “Când nu citeşti, trăieşti o viată. Dar când citeşti, trăieşti mai multe.”

  2. Nu trebuie să scrii “destul de des”, trebuie să o faci constant. De exemplu, dacă ţi-ai propus să scrii de două ori pe săptămână, marţea şi vinerea, e suficient să faci asta. Scrii marţea şi vinerea. Restul e istorie. Dacă reuşeşti să te ţii de cuvânt cu o astfel de promisiune, rezultatele se vor cunoaşte. Şi o dată cu rezultatele va veni şi dorinţa (şi implicit resursele) pentru a obţine rezultate şi mai mari… şi tot aşa.

    Cât despre cititul unei cărţi pe săptămână, aia nu e performanţă. Performanţă e cititul unei cărţi pe zi 😉

  3. Din propria experiență că a te trezi la ora 6 pentru a scrie un articol e tare fain. Asa am facut cu ultimele mele articole insa uneori am si eu probleme cu inspiratia. Inca nu ti-a intrat scrisul pe blog ”in sange” – daca imi permiti sa folosesc expresia – insa vei vedea ca atunci cand te vei obisnui sa scrii tot mai des numarul articolelor va creste de la o zi la alta la fel si numarul de cititor respectiv comentarii. La fel ca pentru tine, primirea unui nou comentariu imi aduce o foarte mare satisfactie.

Leave a Reply

