Blogmeet #5.5

     Uite că a mai trecut un blogmeet și o să mai urmeze încă unul. Așa mă bucur că tot creștem.
De data aceasta blogmeet-ul a fost în Chrome Barunul dintre localurile mele preferate. Au muzică foarte bună, un decor superb și oameni plăcuți. 
Ne-am așezat fiecare la masă, ne-am prezentat pentru că am avut 3 persoane noi care și-au făcut curaj să participe și mă bucură mult asta, apoi temele principale pe care le-am abordat au fost:
– Tabăra de jurnalism, o idee foarte bună, mai ales că au și bloggerii locuri, sper că o să pot merge. De abia aștept. Tabăra se desfășoară în perioada 25-27 iulie și va fi la Ipotești.
Muzeul Vieții Cotidiene în Comunism, unde sunt și eu voluntară. Iar dacă ești din Botoșani și vrei să donezi sau vrei să fii voluntar/ă, noi te așteptăm. 
Zilele Nordului, și acolo vreau să merg, va fi muzică bună, tot așa, bloggerii vor avea locurile lor..deci, de ce nu? Perioada va fi: 8-10 august.
Iar restul subiectelor au fost curiozități și discuții ca între niște oameni normali, că doar așa suntem.
Te așteptam și pe tine la următorul blogmeet, care probabil o să fie luna viitoare. Deci, ai timp sa-ți învingi timiditatea până atunci.
Acum o să fac prezența, și o să încep cu cele trei persoane noi : Claudia, Mioara și doamna Nicoleta ( deși mi-a spus că nu-i place să îi vorbesc cu “dumneavoastră”, eu nu pot să nu fac asta. ). Iar apoi, începând din dreapta mea: Andra, Magda, Ana, Adi, Gabriel, Răzvan, Alexandra și Ioana.

Imagine

11 thoughts on “Blogmeet #5.5

Leave a Reply

