Cartier, copilărie, câteva amintiri..

Mm..miros de plăcințele cu zahăr pudră, oh, da. Ăsta-i sigur cartierul meu.
Atâtea amintiri atât plăcute cât și neplăcute aici, într-un biet cartier..Ce-i drept, nu mă izbesc cine știe ce amintiri când vin în cartier, pentru că știu că-l văd zilnic..dar când știu că o să trebuiască să fac și eu aripi și să zbor de aici mă apucă o tristețe..și totuși într-o oarecare măsură și o fericire, pentru că mereu mi-a plăcut să descopăr, să mă pierd prin diferite locuri și să fiu mai atentă la detalii și la frumusețea naturii..
Mereu când vin acasă și-i văd pe acești copii cu care am stat și mă uit că ei chiar nu au mai evoluat, au rămas cam cu aceeași gândire, deși totuși nu mai sunt cum erau înainte..
Cât am copilărit cu ei, toată ziua mă jucam, mă loveam și râdeam de mine că am mai adunat o julitură la colecție..Dar acum îi vă pe ei..stau în fața blocului cu telefonul în mână și nu vorbesc decât despre scorul pe care îl strânge fiecare la câte un joc..Asta mi se pare foarte trist..
Chiar mi-e dor să mă joc “Gata-stop” la garajele din cartier..sau de-a “v-ați ascunselea”, când mereu se trezea cineva și-i ‘scuipa’ pe toți, iar cel care mija se enerva și ieșea din joc, vaaaaai…mi-e așa dooor. Sau chiar când jucam leapșa și mereu cineva trebuia să cadă, să se lovească, să înceapă să plângă, iar apoi să se ducă acasă și să lase o melancolie asupra noastră pentru câteva minute..Mi-e dor să stăm pe garaje și toată lumea să arunce cu ceva în noi ca să coborââââm.. 
Când mă gândesc câte mingi au fost oprite pe la vecini, sau câte ne-au spart pentru că cică făceam gălăgie..Doar suntem copii..ce era să facem? Unii bătrâni chiar sunt foarte neînțelegători și egoiști..chiar nu mai știu cum se jucau și ei când erau de vârsta noastră?
De abia aștept să plec, să-mi fie dor de “acasă” …
6 thoughts on “Cartier, copilărie, câteva amintiri..

  1. Florentina says:

    Ah, și pe mine mă întristează noua generație…și acum stau să mă gândesc că și a mea copilărie a fost „invadată” într-o oarecare măsură. Îți poți da seama ce copilărie minunată au avut părinții noștri? 😡

  2. Diferenta dintre generații va fi mereu iar de cele mai multe ori vom considera că „generația noastră” este cea mai bună și cea mai distractivă. Părinții noștri consideră că era mai bine pe vremea lor, când erau mai cuminți, mai deștepți, mai respectuoși, practic erau un fel de semizei. La fel ei sunt de părere ca noi am luato razna și că nu am copilărit corespunzător. Suntem exact ca generația trecută doar că avem alte repere, noi ne raportăm copilăria la numărul de julituri pe care le-am colectat de-a lungul timpului iar cei care vin în urma noastră se vor raporta la numărul de puncte de la CandyCrash sau CS.

Leave a Reply

