Blogmeetblogmeetblogmeet

   De abia am așteptat blogmeet-ul acesta! Parcă a trecut o veșnicie de la ultimul blogmeet, care a fost totuși atunci, în tabără.(Mult pomenita tabără)
Iubesc blogmeet-rile. De ce? Pentru că am lunar ocazia să mă întâlnesc cu persoane minunate, să discutăm subiecte interesante și să aflu noutăți.
De data aceasta am fost în Gourmand Social Caffe, un local drăguț și primitor, cu un personal la fel de bun. Mulțumim pentru găzduire. 😀
Printre subiectele noastre de discuție normal că s-au numărat și cele despre drepturile noastre și cetățenia europeană, deja ne-am format un obicei să aducem în discuție asta. Iar mai multe puteți afla de la Centrul Europe Direct Botoșani.
Cum e obișnuința, au venit și oameni noi. Blogmeet-ul #6.5 a avut 15 persoane. Iar cum fac eu de obicei, îi și prezint:
-Cei noi: Eduard, Ilie și Ingrid.
-Cei care n-au mai fost la blogmeet-uri, dar au venit la cel din tabără: Sebastian, Florentina (2), Ionuț și Florin.
-Iar cei care au mai fost: Ana, Nicoleta, Răzvan, Adi, Florentina, Ioana și Magda.
Nu fiți timizi, oameni buni. Veniți la blogmeet.

10550975_670629006348898_1001142245068576987_n

3 thoughts on “Blogmeetblogmeetblogmeet

Leave a Reply

