Întâlnire cu blogărași #10.5

La blogmeet-ul acesta, #10.5, am fost mulți, aproape 30, cred, nu știu, oricum, a fost super. Mai ales că a fost primul blogmeet din acest an, am fost surprinsă.
Am fost într-un local deschis destul de recent în Botoșani, în Society, un local cu personal primitor și un aspect clasic, după părerea mea, oricum, foarte drăguț acolo.
În mare parte am vorbit despre BloggerCamp, o tabăra pe care sperăm c-o s-o putem desfășura în această vară, în rest, subiectele au fost diverse, nu o să stau să explic fiecare amănunt.
Dacă ești o persoană curioasă, noi te așteptăm cu brațele deschise la următorul blogmeet.
(De data asta n-am mai avut carton. :)) )
image
One thought on “Întâlnire cu blogărași #10.5

Leave a Reply

